Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 156 1.8 Проблем при палене ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    +
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Не го сложих защото ми казаха,че немогат да ми дадат гаранция,за компа които ще ми сложат.И те неискаха да се ангажират,защото ще ми земат парите,ама ако нещто не е както трябва ще има разправии...
      Засега така ще е първо палене за деня няма да пали от първия път и това е...

      Comment


      • #18
        Колега, при мен проблемът се реши със подмяна на една дюза, която течеше и дебитомер. Имах същите симптоми. Успех!
        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
          Колега, при мен проблемът се реши със подмяна на една дюза, която течеше и дебитомер. Имах същите симптоми. Успех!



          Колега писах ти ЛС.

          Comment


          • #20
            Не са и дюзите...Направо ще се самоубия...

            Comment


            • #21
              Колко неща трябва да смениш докато отидеш и си направиш качествена диагностика нека да се погледне каква е сместа(гориво въздушната) на място и в движение. С каква лабмда сонда е колата и кога е сменяна за последно. Има доста причини за това което описваш но най вече се дължат на богата смес или което може да се дължи на проблеми с ламбда сонда дебитомер дюзи и не знам още какво, или просто може ламбда сондата да е забила или да не работи както трябва.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Ламдата ми е на 4 5 хиляди километра.но въпреки това пробвах с още 3.Дебитомера ми е на 3 седмици,пробвах и с друг...Абе абсолютно всичко е сменяно и пробвано.Човека които ми прави колата от сервиза ми каза,че авансът ми бил много малък...продължавам да търся изход от тази гадна ситуация...

                Comment


                • #23
                  Авансът е малък в следствие на друго нещо. По принцип на студен мотор да речем при 10 градуса аванса трябва да е около 15 градуса. При по-ниски температури може да стига и до 18. Тези адаптации на ЕКУ-то са свързани с много неща. Включително и аванс в студените режими.

                  Не бъди поредния който ще смени почти всичко по колата и точно това което трябва не, а вземи отиди на качествена диагностика. Проблема ти не е сложен
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    А налягането на бензина някой мерил ли го е
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Platinatabe Покажи съобщение
                      Ламдата ми е на 4 5 хиляди километра.но въпреки това пробвах с още 3.Дебитомера ми е на 3 седмици,пробвах и с друг...Абе абсолютно всичко е сменяно и пробвано.Човека които ми прави колата от сервиза ми каза,че авансът ми бил много малък...продължавам да търся изход от тази гадна ситуация...
                      А като сменяш тези неща дали се зануляват адаптивните параметри на ЕКУ-то щото ако не се занули трябва повече време да се адаптира екуто към новото положение. Т.Е сменяш в сервиза отиваш си увас палиш и казваш ъсщата работа а на практика сондата не е адптирана и общо взето нещата са си както преди. Даже ако само се занулят настройките без да сменяш нищо е много вероятно първите няколко дни всичко да е наред.
                      Общо взето ОЕМ е прав трябва си човек който разбира от диагностика и който знае какво прави, а не стрелба на посоки
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment

                      Working...
                      X